Om å jobbe i Bardu kommune
Bardu kommune i Troms og Finnmark fylke er en kommune med høy aktivitet og et inkluderende lokalsamfunn. Kommunen har rundt 4000 innbyggere og ligger i hjertet av Troms, midt mellom Harstad, Narvik og Tromsø. Bardu er kommunen for deg som vil bo og leve i et samfunn med høyt engasjement, mange offentlige arbeidsplasser og et rikt næringsliv med ulike tilbud i sentrum.
Kommunen har et godt tilbud av aktiviteter – med over 100 ulike lag og foreninger finnes det garantert noe for deg! Vi har et variert tilbud innen idrett, både sommer og vinter. Er du glad i naturen kommer du til rett plass. Med nasjonalparkstatus i kommunen har vi et eldorado av naturopplevelser og turmuligheter like i nærheten. Utover dette vil du enkelt kunne bevege deg rundt om i regionen, eller til andre deler av landet. Med hele tre flyplasser, Tromsø, Evenes og Bardufoss, innen rimelig reisevei.
Vi har Norges største hærgarnison i kommunen og dette bidrar til et spennende lokalsamfunn. Det er viktig for kommunen å satse på fremtiden, og derfor har vi nå en flott og splitter ny skole. Vi har fem barnehager og flere barneskoler.
Bardu kommune som organisasjon har en organisasjonsmodell med 3 nivåer – kommunedirektør-enhetsledere og avdelingsledere. Vi har ca. 400 fast ansatte i vår kommune. Våre verdier; kvalitetsbevisst, inkluderende og miljøbevisst er retningsgivende for våre ansatte. Vi skal være et inkluderende samfunn og et hyggelig sted å bo.
Viktig informasjon til deg som skal søke:
- Det er bare mulig å søke på stillinger som er utlyst, og du må følge lenken i stillingsannonsen for å søke. Husk å åpne søknadsskjemaet kun en gang. Flere faner kan føre til komplikasjoner for nettleseren.
- Du kan ikke sende søknaden på e-post til noen i kommunen. Søknader i papirversjon tas heller ikke imot.
- Som søker må du legge inn fullstendig søknad. Du må fylle inn eller laste inn all relevant informasjon i søknadsskjemaet. Det er ikke tilstrekkelig å vise til tidligere søknader eller CV kun i form av vedlegg.
- Vår søkeportal har automatisk CV-avlesning. Du kan laste inn informasjon til søknadsskjemaet fra din CV med word- eller pdf-filer, slik at du slipper å fylle ut alle feltene selv.
- Du kan også opprette en brukerprofil og CV i EasyCruit. Dine opplysninger vil da være lagret til senere utfylling av søknader. Oppretter du ikke brukerprofil og CV, blir opplysningene kun lagt inn i søknaden til den konkrete stillingen du søker på.
- Det er ikke mulig å lagre og fortsette senere i en søknad. Søknadskjemaet må fylles ut fra start til slutt i en operasjon. Vi anbefaler at du som søker har klar all relevant informasjon og dokumentasjon ( CV, dokumentasjon på utdanning/vitnemål, attester og søknadsbrev/tekst) før du starter utfylling av søknadskjema.
- All utdanning som registreres i søknaden, må dokumenteres gjennom opplasting av vitnemål eller tilsvarende for at søknaden skal kunne sendes inn.
- Ved opplasting av vitnemål, utdanningsbeviser etc. aksepteres følgende type dokumenter: (.ppt, .doc, .xlsx, .rtf, .docx, .pptx, .xls, .pdf)
- Ved opplastning av bilder aksepteres følgende filtyper: (.gif, .jpeg, .jpg og .png)
- Max filstørrelse som kan lastes opp er 10 MB.
- Dersom du ikke har aktuell dokumentasjon tilgjengelig, må du laste opp et dokument som sier noe om tidspunkt for når du kan ettersende /levere aktuell dokumentasjon.
- Dersom du trenger bistand i søknadsprosessen, kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no
- Når din søknad er registrert, vil du få en bekreftelse på e-post. Kommunikasjon går i hovedsak via e-post. NB Husk å sjekke din søppelpost/ ditt spamfilter.
Lykke til med jobbsøkingen!